Često postavljana pitanja

1. Kako mogu naručiti proizvod?

Proizvode naručujete jednostavno – dodajte željene artikle u korpu, unesite podatke za dostavu i odaberite način plaćanja. Nakon toga potvrđujete narudžbu i dobijate email sa svim detaljima.


2. Koje metode plaćanja prihvatate?

Trenutno nudimo sljedeće opcije plaćanja:

  • Pouzećem (plaćanje prilikom preuzimanja)

  • Bankovni transfer (uplata na račun firme)

Uskoro planiramo uvesti i online kartično plaćanje.


3. Koliki je rok isporuke?

Standardni rok isporuke je 1 do 5 radnih dana unutar Bosne i Hercegovine, u zavisnosti od vaše lokacije i dostupnosti proizvoda.


4. Da li šaljete van BiH?

Za sada vršimo isporuke isključivo unutar Bosne i Hercegovine. Uskoro planiramo proširiti dostavu i na zemlje regije.


5. Kako mogu znati da je moja narudžba potvrđena?

Nakon što izvršite narudžbu, automatski ćete dobiti email s potvrdom. Ako ga ne dobijete u roku od nekoliko minuta, provjerite spam/junk folder ili nas kontaktirajte direktno.


6. Da li mogu otkazati narudžbu?

Narudžbu možete otkazati dok nije poslana. Javite nam se što prije putem telefona ili emaila i navesti broj narudžbe.


7. Šta ako dobijem oštećen ili pogrešan proizvod?

U tom slučaju, molimo vas da nas kontaktirate odmah po prijemu paketa, pošaljete slike proizvoda i ambalaže, te broj narudžbe. Sve opravdane reklamacije rješavamo brzo i fer.


8. Mogu li vratiti proizvod ako mi ne odgovara?

Da, imate pravo na povrat proizvoda u roku od 7 dana, pod uslovom da je nekorišten, neoštećen i u originalnom pakovanju. Troškove povrata snosi kupac, osim ako je greška na našoj strani.


9. Kako mogu kontaktirati vašu podršku?

Tu smo za vas! Možete nas kontaktirati:
📧 Email: hezypromd@gmail.com
📞 Telefon: +387 62 510 112
🕒 Radno vrijeme podrške: Ponedjeljak – Petak, 9:00 – 17:00